Alla inlägg den 12 april 2013

Av Crazy C - 12 april 2013 02:48

 


I Miss You My Love


Every Day All Night Long Whitout You


You & Me Togheter - Nothing Is Better


From C

Av Crazy C - 12 april 2013 00:50

Bara måste visa dom..... Ursnygga va!!!

 


Just nu är jag inne i en exprimentfas. My Target = Hamburgare! Tänkte få fram några smaskiga recept som står sig både i vardagen och till lite mer festligheter. Hamburgaren är lite väl underskattad och jag tycker den kan nyttjas även till mer festlig måltid. Fast det är klart att den är på Topplistan till Fredagsmyset! Med eget bakat bröd, egen dressing och friterad pommes till! Mmmmmm......

Mina egna recept för dito kommer!

Vad gäller själva hamburgaren så testade jag en ny variant med körsbärstomater och Worchestersås. Hm..... blev inte till belåtenhet men Hamburgarna var faktiskt väldigt goda kalla! Så kanske något att lägga till Småtugg/Vickning - Eller som kalla på rågbröd med lite Bea & Rostad Lök på.... !

Som sagt. Detta fortsätter och jag kommer delge  mitt nya recept när jag är nöjd.Att göra egna Hamburgare är Toppen! Man kan lägga färdiga ostekta i frysen och ta fram efter behov. Lägger du dom i folie kladdar dom inte ihop heller.


Nä nu vill jycken ut också - Mitt i natten! Ja, ja Nöden har ingen lag//


Vi Hörs!

Presentation


Mat Djur Trädgård Odla Träning Hem Inredning Resor Musik Pyssel & Annat På Min Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards